Ενημερώνουμε όλους τους/τις φοιτητές/τριες ότι στην εφαρμογή της ηλεκτρονικής Γραμματείας (UNITRON), έχει ενεργοποιηθεί η διαδικασία για την ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων μαθημάτων για το χειμερινό εξάμηνο του Α.Ε. 2025-2026. Οι δηλώσεις μαθημάτων θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά, μέχρι και σήμερα Τρίτη 3 Μαρτίου 2026.
Μόνο όσοι/ες φοιτητές/τριες βρίσκονται Επί Πτυχίω (εξάμηνο >= 9), μπορούν να υποβάλλουν δύο δηλώσεις μαθημάτων, μία για την εαρινή περίοδο (υποχρεωτική) και μία ακόμη για την εμβόλιμη εξεταστική (προαιρετική, για μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου που ενδεχομένως χρωστούν και τα οποία θα εξεταστούν εμβόλιμα και στην εαρινή περίοδο εξετάσεων). Προϋπόθεση δήλωσης μαθήματος σε εμβόλιμη περίοδο είναι το μάθημα αυτό να έχει δηλωθεί οποτεδήποτε στο παρελθόν.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε περίπτωση που φοιτητής/τρια του 4ου ή μεγαλύτερου έτους εκ παραδρομής δεν κάνει δήλωση της Πτυχιακής Εργασίας (TH) ή/και της Πρακτικής Άσκησης (PL), δεν δημιουργείται κανένα πρόβλημα εφόσον ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις αυτές. Η Πτυχιακή Εργασία και η Πρακτική Άσκηση καταχωρούνται κανονικά στην καρτέλα του φοιτητή από τη Γραμματεία εφόσον ολοκληρωθούν, ακόμη και χωρίς να έχουν δηλωθεί.
Σημειώνεται πως η υποβολή ηλεκτρονικής δήλωσης μαθημάτων είναι υποχρεωτική διαδικασία.
