Τα μαθήματα διατροφή και δημόσια υγεία και Ανθρωπολογία της Διατροφής θα πραγματοποιηθούν κατ εξαίρεση την Παρασκευή 6/3 και 13/3 στην αίθουσα 2.3 αντί της Πέμπτης όπως αναγράφεται στο πρόγραμμα (Διατροφή και δημόσια υγεία 2-5 Ανθρωπολογία της Διατροφής 5-8). Μετά τις 13/3 τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται την Πέμπτη σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Εκ της διδάσκουσας
