Σήμερα, Τρίτη 5/5/2026 και ώρα 2μμ στην αίθουσα 3.3 θα παραγματοποιηθεί συνάντηση των φοιτητριών/φοιτητών που έχουν δηλώσει εθελοντική συμμετοχή στη δράση "Πρότυπο Σχολικό Κυλικείο" στο πλαίσιο του 4ου Ιπποκράτειου Συνεδρίου στις 7-9/5 στη Λάρισα με την Υπεύθυνη κ. Παπαγιάννη.
Εκ της διδάσκουσας
